nog 4 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu nog 4 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu

nog 4 te gaan

Door: Wie denk je zelf

Blijf op de hoogte en volg

26 December 0000 | Spanje, Isla de Tenerife

Daar gaan we dan. Ik weet het ook ik zit al in week 5 of zo en dit is pas mijn eerste verslag. dus dat zal wel een verslag per week worden als ik mezelf aan mijn planning kan houden (meestal is dat niet heel moeilijk want ik maak geen planning). In dit verslag begin ik maar eens met wat verplichte punten af te werken die ik moet vertellen zodat we daar ook vanaf zijn. Dit zal de volgende alinea zijn dus die mag je skippe als je er geen zin in hebt.

Schrijf over; Wat je opvalt, Het valt me op dat sinds we op buitenlandse stage zijn de leraren minder snel onze assessments etc. nakijken ik denk dat dat komt omdat ze nu geen druk hebben van leerlingen die beginnen te zeuren waar hun punten blijven. Dit is zeker een tegenvaller want ik had verwacht dat de leraren juist extra tijd hebben nadat alle examens zijn geweest en wij op buitenlandse stage zijn maar al te druk kan ik me er ook niet over maken want het zal toch niet helpen.
wat je leuk vindt, Het is leuk dat ik bij een stagebedrijf ben gekomen waar alle werknemers NIET uit Spanje laat staan Tenerife komen. Op deze manier praat iedereen altijd Engels met elkaar en pas je ook heel goed binnen de groep omdat je niet de enige bent die geen Spaans kan. mooie, Er zijn hier genoeg mooie dingen te zien. Ik loop stage bij een duikschool en zie daarom niet alleen de bovenwaterwereld maar ook de onderwaterwereld. Het is leuk om te zien hoeveel verschillend leven er is in de onderwaterwereld.
natuur, Hier hebben we het eigenlijk al over gehad maar om te voorkomen dat ik niet elk punt heb gehad zeg ik er nog maar wat over. Tenerife is een vulkanische eiland waardoor er hele stijlen punten plekke zijn. De ene kant van Tenerife is heel groen maar door de grote vulkaan worden de wolken aan die kant gehouden en regent het bijna nooit aan de andere kan van het eiland. Aan deze kant van het eiland zit ik meestal. Hier groeit veel minder. De grond is droog en er groeien vooral vetplanten en cactussen. leuke activiteiten in het land, 3x raden wat ik ga zeggen.... Je kunt in Tenerife heel mooi duiken en de onderwaterwereld hier is zeer levendig. minder leuke
dingen in het land, enge, of rare dingen/situaties etc. Deze pakken we even samen omdat het wel heel dicht bij elkaar ligt. Wij hebben fietsen gekregen van onze stagebegeleider om te lenen dit is best handig omdat wij niet direct in het centrum wonen. Maar als we dan naar beneden fietsen ga je wel niet zo hard op een gegeven moment dat de remen er moeite mee hebben. En met het verkeer in Tenerife was dat de eerste keer best wel eng, spannend en raar dat ze hier geen goede remmen voor je fiets hebben. Wat is het verschil met NL? Probeer uit te leggen
wat de reden is van dat verschil. Kun je verklaren
waarom het in dit land zo is? Hoeveel verschillen wil je hebben. Het weer is anders dit kan ik volledig gaan uitleggen maar het komt er op neer dat Tenerife op een hele andere plek op de aarde ligt. verder is Tenerife ook niet vlak. Dit komt omdat Tenerife gewoon een vulkaan is en vulkanen zijn meestal nogal bergachtig.

Hehe, Het verplichte gedeelte hebben we gehad en ik denk dat ik deze blog ook maar eens stop want ik moet er nog 4 en het hier mooi weer is in Tenerife en ik nu binnen op mijn laptop aan het typen ben omdat ik buiten niet kan lezen wat ik aan het doen ben. Hopelijk wordt mijn volgende blog van een hogere kwaliteit maar ik kan er deze keer niks aan doen want er waren gewoon wat verplichte dingen die ik moest vertellen, sorry daarvoor.

Gr Daan uit Tenerife

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2017

LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 Juni 2017

Nog 1 te gaan

10 Juni 2017

nog 2 te gaan

08 Juni 2017

nog 3 te gaan

26 December 0000

nog 4 te gaan

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 1252

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: