Nog 1 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu Nog 1 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu

Nog 1 te gaan

Door: wie denk je zelf

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2017 | Spanje, Isla de Tenerife

Hallo beste mensen die mijn verslag lezen!

We zijn nog steeds in Tenerife. En het weer is lekker hier. Ik merk wel dat het "seizoen"weer aan het beginnen is. Het begint drukker te worden in het duikcentrum en het gaat heel hard met mijn stage uren dus dat wordt straks lekker genieten van een weekje extra vakantie als we zo door gaan.
Ik probeer nu zo meest mogelijk te duiken omdat ik het heel leuk vind en ik dat nog lang niet genoeg heb gedaan vind ik.
Er is heel veel te zien onder water en alles is zo anders dan op het land. Het is jammer dat de meeste mensen daar niks van weten want de zee is zo groot en het is echt iets dat je een keer in je leven moet zien vind ik. Het duiken bevalt me en is ook zeker iets wat ik in Nederland wil blijven doen.
Verder hebben we sinds kort curry. Dit is echt een aanwinst. Ik snap niet dat ze dat hier niet kennen. Ze eten overal ketjup bij en curry is de kruidige en wat pittigere versie van ketjup en juist pittig en kruidig past zo goed bij Spanje maar Curry kennen ze niet. Het is gewoon belachelijk. Zelfs als je bij een Nederlands restaurant een frikandel speciaal besteld kennen ze geen curry.
Ik krijg van dit verhaal wel honger dus ga zo even eten. Ik spreek jullie wel weer in mijn laatste verslag (of niet)!

Groetjes
Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2017

LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 Juni 2017

Nog 1 te gaan

10 Juni 2017

nog 2 te gaan

08 Juni 2017

nog 3 te gaan

26 December 0000

nog 4 te gaan

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 20
Totaal aantal bezoekers 1258

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: