LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu

LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2017 | Spanje, Isla de Tenerife

Hallo iedereen die het tot het bittere eind aan het volhouden is om mijn verlag te lezen!

Het laatste verslag moet wel een spectaculair verslag worden vind ik. Maar dat gaat een beetje moeilijk worden. Wel kan ik gaan praten over dingen die een verslag spectaculair zouden kunnen maken.

Binnenkort ga ik de berg beklimmen staat in mijn planning en daar overnachten om de zonsondergang en de sterrenhemel te zien. Dit schijnt waanzinnig mooi te zijn en de grond wordt dan paars (zeggen ze). Dit komt omdat er zand tussen het vulkanische gesteente is gesmolten tot glas dat een beetje paars is en met het licht van de maan etc. dan een paarse gloed afgeeft. En deze plek zou ik kiezen voor dit verslag dus beeld je in dat je daar nu bent.....

Op deze plek zie je dan grote vuurwerkshows van de plek waar ik nu leef want die zijn er bijna iedere nacht. Dit vuurwerk komt van allemaal bruiloften die gehouden worden in de hotels. Hier geniet ik dus ook regelmatig van als ik 's avonds lekker buiten zit met een biertje. (Dit biertje heb je dan ook op de berg met de sterrenhemel en het vuurwerk). In Tenerife is het helemaal geen probleem om vuurwerk af te steken voor je bruiloft en de mensen die hier naar de hotels komen om hun bruiloft te vieren hebben daar over het algemeen wel geld voor. Er zijn regelmatig van de dure hotels ook prachtige shows met vuurwerk.

Als je naar het strand van Tenerife gaat kom je in het touristisch ste gedeelte van Tenerife. Al deze stranden zijn ook nep maar dat terzijde. Alles wat los en vast zit proberen ze daar aan je te verkopen. Voor een paar euro's heb je een strandbed met kussens en een parasol. Voor een paar euro meer heb je daar een lounche. Deze lounche is wel echt mooi om lekker een biertje te drinken op de top van de berg met uitzicht op vuurwerk.

Nu denk ik dat we een heel eind een plek hebben bedacht om dit verslag (denkbeeldig) te gaan lezen en als je nu nog aan het lezen bent heb je ook al het grootste deel gehad gok ik.

In mijn eerste verslag heb ik iets gezegd over een planning. Sorry dat is mislukt maar ik gaf dan ook geen garantie daar voor. Het ging allemaal net iets sneller het maken van deze verslagen. (niet dat ik dat erg vind) Mijn vakantie is al bijna begonnen en dan ga ik genieten van nog een weekje rust in het prachte Tenerife. Dan heb ik meer vrij dan alleen de drukke zondag met alle touristen. Zondag is het overal echt niet normaal druk overal.
Verder ga ik nog zoeken naar een mooi biertje waarvan het de moeite waard is om die helemaal mee de berg op te tillen. Misschien heeft iemand een idee voor een mooi bier? Iets dat goed past bij Tenerife en bij de vulkaan zou helemaal mooi zijn. Maar geen pilsner. Zelf heb ik wel zin in een triple hop maar dat kennen ze hier niet echt. En ik weet dat Reina toch wel heel grappig is om daar te drinken maar dat is het weer net niet want het is een lager en het is niet echt een bier wat ik een dag mee wil rondlopen. Ook zijn er niet echt veel koelmogelijkheden dus een wat zwaarder bier zou dan ook wat makkelijker zijn omdat ik dat niet graag al te koud drink. Misschien moet ik wel gewoon iets anders mee de berg op nemen want ik geef toe dat bier niet echt het meest praktische is.

Als iemand over het algemeen nog iets weet wat ik echt moet gaan doen in Tenerife hoor ik het ook graag. (serieus als je ooit in Tenerife bent geweest en je vond/vindt iets heel leuk om te doen zeg het in de reacties want ik wil natuurlijk wel zo meest mogelijk hoogtepunten van Tenerife hebben gezien als ik terug ben in Nederland.

Iedereen die mijn verslagen heeft gelezen (of alleen deze) heel erg bedankt voor de moeite die je genomen hebt. Mocht er nu iemand zijn die thuis zit te huilen dat dit de laatste is laat mij dit weten dan zal ik er over nadenken om er nog een te schrijven XD

Waarschijnlijk voor de laatste keer...

Groetjes

Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2017

LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 Juni 2017

Nog 1 te gaan

10 Juni 2017

nog 2 te gaan

08 Juni 2017

nog 3 te gaan

26 December 0000

nog 4 te gaan

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 1250

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: