nog 3 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu nog 3 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu

nog 3 te gaan

Door: wie denk je zelf

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2017 | Spanje, Isla de Tenerife

Wat gaan we nu vertellen...? Daar moet ik ook nog even over nadenken terwijl ik al begonnen ben met typen maar elke letter is er een. Aangezien ik de vorige keer alle verplichte punten al afgewerkt heb kan ik nu echt iets gaan vertellen (of ik dat doe is een tweede).
Ik zit nu in de duikschool een mooi verhaaltje te typen en zie een kaart met de meest gebruikte duikplekken van onze duikschool hangen. Daar staan ook andere hoogtepunten op van het eiland boven water en het valt mij op dat ik stiekem toch al veel van het eiland heb gezien. Er staan in totaal maar 8 hoogtepunten op maar dan toch.
De eerste die ik heb ontdekt is "Playa de Las Américas" eigenlijk is dit gewoon een strand. Dit strand is aangelegd en is een van de weinige zandstranden van Tenerife. Dit strand ligt heel dicht in de buurt van het duikcentrum en waar ik woon vandaar dat ik dit als eerste heb ontdekt. Helaas is dit dan ook een van de minst leuke dingen die op de kaart staan denk ik.
Verder staat er ook een boom op de kaart. Dan vraag je je natuurlijk af waarom je een boom op een kaart zou zetten met hoogtepunten van het eiland. Deze boom heb ik laatst gezien toen we met stage alle plaatsen van de duiksafarie af gingen. Het is echt een hele vette en grote boom. Ik kan natuurlijk uitleggen hoe die er uit ziet maar zoek maar even "icod de los vinos"op. Dat is namelijk het plaatsje waar de boom staat. Hier vind je dan ook vele foto's van deze (ze zeggen dat het heel bijzonder en zeldzaam is en dat geloof ik ook wel want ik heb er geen eerder gezien) boom. Wil super snelle video zien van twee andere plaatsen die we tijdens de safarie bezocht hebben (en de plaats waar het duikcentrum zit) klik dan even op deze link (doe het) https://vimeo.com/220944036 .
Nu kan ik of alle hoogtepunten door dit verslag proppen die ik nu heb gezien of ik gebruik ze gewoon lekker om een nieuw verslag te maken.

Als iemand dit nu nog echt aan het lezen is dan waardeer ik dat oprecht.

MVG

Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2017

LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 Juni 2017

Nog 1 te gaan

10 Juni 2017

nog 2 te gaan

08 Juni 2017

nog 3 te gaan

26 December 0000

nog 4 te gaan

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 1259

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: