nog 2 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu nog 2 te gaan - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van DaanG - WaarBenJij.nu

nog 2 te gaan

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2017 | Spanje, Isla de Tenerife

Als we dan toch zo fanatiek bezig zijn doen we er maar nog een achteraan. De vorige keer hebben we het gehad over de kaart in het duikcentrum. Die hangt er nog steeds maar we hebben nog niet alles besproken. We kunnen het nog hebben over iets waar ik laatst nog ben geweest en dat is Los Gigantes, Hier is een enorme afgrond de zee in. De zee is hier ook heel wild maar er is wel een klein stukje waar je kunt zwemmen dit komt omdat het hier beschut is door allemaal grote rotsen die in de zee liggen. alleen hier gaan liggen is iets minder praktisch. Het is zeker wel de moeite waard om hier te gaan kijken als je ooit in tenerife bent.
Begint het de lezer(s) ook al op te vallen of begint de stemming van mijn berichten echt veel te positief te worden.

En toen liep ik vast... ik zit echt al 5 minuten te denken wat er in het tweede deel van dit verslag komt.

Dan gaan we maar wat praten over de cursussen die ik nu voor duiken heb.
Ik heb in het begin van mijn stage Open water gehaald. Daarna zijn we Advanced gaan doen en nu heb ik ook EFR gekregen. Of dat een echte gradatie in de padi wereld is valt over te praten maar ik heb hem wel.

Ik heb de onderwaterwereld wel echt ontdekt hier in tenerife en het bevalt me ook heel goed. Er is veel meer te zien op vakantie dan alleen hetgeen dat je zo kunt zien vanuit je hotel. Daarvoor moet je je hotel echt uit en duiken is een van de manieren om meer van je vakantieplaats te ontdekken.


Dit was het weer voor vandaag. Hopelijk krijg ik snel weer een beetje motivatie gevonden om weer een verslag te typen want ik heb er nog 2 te gaan.

MVG
Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2017

LAATSTE VERSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 Juni 2017

Nog 1 te gaan

10 Juni 2017

nog 2 te gaan

08 Juni 2017

nog 3 te gaan

26 December 0000

nog 4 te gaan

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 1268

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: